Umiejscowienie trawnika i torowiska tramwajowego

Umiejscowienie trawnika i drzew powinno być sharmonizowane z wysokością zabudowy, z warunkami nasłonecznienia, oraz z całym krajobrazem arterii. Umieszczenie torowiska tramwajowego na jednym boku przekroju wskazane jest w tym wypadku, gdy z lewej strony arterii nie leżą zabudowania lub obszary, wymagające obsługi samochodowej, gdyż dostęp do jezdni poprzez dwa tory tramwajowe niewskazany i niebezpieczny mógłby się normalnie odbywać tylko przy przystankach. Sytuacja taka zachodzi w wypadku przylegania do lewej strony arterii obszarów wodnych, rolnych, parkowych lub długich zabudowań (budynki, parkany), niezwiązanych z ruchem samochodowym. Dla samego ruchu tramwajowego, jego szybkości i bezpieczeństwa, oraz dostępu pasażerów układ taki jest wygodny i nader wskazany. [hasła pokrewne: projektant wnętrz, architekt slask, projektowanie ogrodów ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Przeczytaj też:
Dekorując pokój marzeń

Każdy z nas ma w głowie swój pokój z prawdziwego zdarzenia. Oczywiście jego udekorowanie zmienia się z biegiem czasu. I mimo tego, że czas gra tu główną rolę to znaczenie mają także pieniądze oraz dobry pomysł. A o te ostatnie w ostatnim czasie coraz ciężej. Na szczęście powstało kilka miejsc, w których można znaleźć inspirację. […]

wibro-wiroprasowanie

W danym przypadku można przyjąć, że dla określonego rodzaju elementu i składu mieszanki, betonowej występować będzie funkcjonalna zależność stopnia zagęszczania tworzywa betonowego s od wielkości siły prasującej P, czasu jej działania t oraz wielkości n określającej obniżenie wskaźnika W Przyjmując za podstawę klasyfikacji rodzaj zastosowanych oddziaływań, do grupy pierwszej zaliczyć możemy wibrowanie i utrząsanie, do […]

Pasma ruchu

Należy dużą wagę przywiązać do swobodnych układów poszczególnych pasm ruchu. Pozwalają one, w zależności od pochyłości terenu, w zależności od istniejącego na trasie lub projektowanego, względnie otaczającego drzewostanu, swobodnie komponować krajobraz drogi i wykorzystywać w najlepszym rozumieniu warunki przyrody, jakie na trasie spotykamy i jej piękno, które chcemy ukazać w różnych aspektach dla idącego powoli […]

DevURL
Partnerzy serwisu: