Rozdzial mieszanek betonowych jest w wielu przypadkach zwiazany z ogólnym transportem mieszanki betonowej z betonowni na stanowisko formowania

Sposób przeprowadzania tych zabiegów powinien zabezpieczać przed segregacją oraz zmianą konsystencji mieszanki. Powinien być, zatem realizowany w możliwie krótkim czasie, przy minimalnej liczbie przeładunków. Norma PN-63/B-06251 ustala, że mieszanka betonowa przygotowana w temperaturze otoczenia do 20°C powinna być zużytkowana w okresie nie dłuższym niż 1,5 godziny od czasu zarobienia. Przygotowanie mieszanki w temperaturze nawet niewiele przekraczającej + 20°C wymaga ograniczenia czasu jej ułożenia maksimum do 1 godz. Przepisy te ustalają, że w uzasadnionych przypadkach może być dopuszczone przedłużenie tych okresów, jednak decyzja taka musi być poparta korzystnymi wynikami doświadczeń gwarantujących możliwość późniejszego prawidłowego zagęszczenia mieszanki. Ustalenia powyższe odnoszą się przede wszystkim do mieszanek o wyższych stopniach ciekłości. Stosowanie w zakładach prefabrykacji coraz częściej mieszanek o niskim lub nawet bard zo niskim stopniu ciekłoś ci w poważnym stopniu zaostrza te wymagania. Odnosi się to również do stosowania mieszanek gorących, gdzie maksymalny czas, jaki upłynął od chwili zarobienia mieszanki aż do czasu jej zagęszczenia, nie powinien być dłuższy od 20 min. Rozdział mieszanek betonowych jest w wielu przypadkach związany z ogólnym transportem mieszanki betonowej z betonowni na stanowisko formowania. Zastosowanie znajdują wówczas urządzenia uniwersalne, w tym przede wszystkim przenośniki taśmowe, urządzenia przekazu przez tłoczenie oraz różnego rodzaju pojemniki. [patrz też: przeciski pod drogami, usługi reklamowe dla nowych firm szczecin, utylizacja eternitu ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: przeciski pod drogami usługi reklamowe dla nowych firm szczecin utylizacja eternitu

Polecamy rowniez:
Przeczytaj też:
Skały wapienne

Największą rolę w tworzeniu się skał wapiennych odegrały drobne jednokomórkowce, otwornice, radiolarie numulity itp. żyjące w oceanach w ogromnych ilościach a których skorupki zawierają w swym składzie znaczne ilości węglanu wapnia, pobranego z wody morskiej. W niektórych skałach wapiennych można obserwować te skorupki nawet gołym okiem. Od nazw tych wyjątek lub roślin pochodzą i nazwy […]

Stwierdzono pózniej, ze pierwsze zalamanie nastapilo wskutek kombinacji obciazenia dynamicznego oraz obluzowania sie 2-3 kotwic, które znajdowaly sie w poblizu ruchomej czesci mostu.

Pozostałe 12 pontonów zatonęło kolejno w ciągu 10 minut. W szczycie sztormu prędkość wiatru dochodziła do 140 km/h, a w podmuchach osiągnęła 160 km/h. Kiedy w 1961 r. oddawano most do użytku, już wówczas wyrażano, obawy, że dynamiczne działanie dużej fali może spowodować jego zniszczenie. Stwierdzono później, że pierwsze załamanie nastąpiło wskutek kombinacji obciążenia dynamicznego […]

Konstrukcja w Ashtabu miala rozpietosc 49,5 m

Konstrukcja w Ashtabu miała rozpiętość 49,5 m, szerokość 5,85 m i wysokość 6,0 m. Długość przedziałów kratownicy wynosiła 3,3 m. Żelazne stężenia łączyły pasy dolny i górny. Przez jedenaście lat most służył linii kolejowej, a jednak w końcu okazało się, że miał zbyt małą nośność. W śnieżną grudniową noc 1877 roku przejeżdżał przez most pociąg […]

DevURL
Partnerzy serwisu: