Jednak dzieki przedsiewzietym zawczasu srodkom ostroznosci nie doszlo do katastrofy mostu

Jednak dzięki przedsięwziętym zawczasu środkom ostrożności nie doszło do katastrofy mostu. Wiszący łańcuchowy Srebrny most (Silver Bridge w Point Plessant, St. Zjedn. AP) miał długości 534 m, w tym przęsło środkowe 152 m i dwa przęsła skrajne po 116 m . Most wybudowano w 1929 r. Był konstrukcją unikalną, gdyż jego pylony wysokości po 40 m zostały wykonane z prefabrykowanych skrzyń stalowych. Łańcuchy były zakotwione w blokach długości 62 m i szerokości 11 m. Ogniwa Łańcuchów miały długość 15+17 m, grubość 50 mm i szerokość 305 mm. Łańcuchy były jednocześnie górnymi pasami pierwszych siedmiu przedziałów kratownicy usztywniającej środkowego przęsła. Zastosowano kratownice ze słupkami i wieszakami. . Był to również pierwszy most pokryty farbą aluminiową i stąd jego nazwa Srebrny. W czasie ostatniej inspekcji w 1965 r. nie wykryto w moście żadnych wad. W chwili katastrofy, dnia 15 grudnia 1967 r. na moście znajdowało się 75 samochodów osobowych i ciężarowych, w tym 12-14 ciągników z naładowanymi przyczepami. Pojazdy jechały ciasno jeden za drugim. [podobne: aranżacje wnętrz warszawa, projektowanie ogrodów, projektowanie wnętrz Wrocław ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: aranżacje wnętrz warszawa projektowanie ogrodów projektowanie wnętrz Wrocław

Przeczytaj też:
Wynika z tego, ze ciezar powinien byc traktowany jako czynnik dodatkowy do znacznie wazniejszego warunku, jakim jest sztywnosc konstrukcji.

Wynika z tego, że ciężar powinien być traktowany jako czynnik dodatkowy do znacznie ważniejszego warunku, jakim jest sztywność konstrukcji. Można uzyskać znaczną sztywność mostu bez nadmiernego zwiększenia jego ciężaru, ale zapewniając przestrzenną współpracę wszystkich elementów konstrukcji i stosując liny lub kable odciągające, zamocowane zarówno nad – jak i pod pomostem, wykonane tak, jak główne kable […]

Konstrukcje skrzyżowań

Mogłyby one ulec zmianie przy wprowadzeniu nowego odpowiedniego typu wagonów, na przykład w tych miastach, w których zamierzona jest budowa sieci lub choćby pojedyńczych linii «Metro», wybiegających z tunelu do wykopu lub na poziom normalny w dzielnicach luźniej zabudowanych. W tym wypadku zastosowanie profilu 0 2,8 m wysokości znacznie ułatwiłoby wszystkie omawiane tu konstrukcje skrzyżowań. […]

Przebudowa przekrojów poprzecznych w arteriach już istniejących

Obliczenia szczegółowe stanu obecnego oświetlą sprawę przebudowy przekrojów poprzecznych w arteriach już istniejących i wykazujących znaczne natężenie ruchu. W tych wypadkach kroju drogą wyburzenia i odsunięcia domów z jednej lub z obu stron ulicy, albo też przeprowadzenia podcieni. To ostatnie rozwiązanie pozwala przenieść cały ruch pieszy, a nawet postój pojazdów do podcieni, pozostawiając całą obecną […]

DevURL
Partnerzy serwisu: